www.etheriarpg.fora.pl
Gra PBF Etheria
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.etheriarpg.fora.pl Strona Główna
->
Regulamin i sprawy organizacyjne
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Regulamin
----------------
Regulamin i sprawy organizacyjne
Esteria
----------------
Karty Postaci
Dzielnica Główna
Dzielnica Miszkalna
Arena Walk
Gildia Magów
Gildia Wojowników
Gospoda
Mury i fortyfikacje obronne
Okolice miasta
Urząd Miasta
Góry San-Thuzad
----------------
Jezioro San-Elkin
Przełęcz San-Kirin
Miasteczko San-Polon
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Szymok
Wysłany: Nie 20:36, 29 Mar 2009
Temat postu:
Imię:
Szymok, syn Szemoka
Rasa:
Elf
Majątek:
Łuk cisowy, 15g, ubranie oraz płaszcz elfów, chleb elfów, kołczan (20 strzał)
Historia:
Szymok, syn Szemoka był mieszkańcem lasu Drogimar. Jego ojciec Szemok był plemiennym łuczarzem, więc już od dzieciństwa był uczony rzemiosła, stąd jego świetne umiejętności łuczarskie. Matka, Elika, jak zwykła kobieta elfów, gotowała sprzątała ale nie była bezbronna. Umiała się obronić mieczem. Kiedy Szymok miał 17 lat i wyprodukował swój pierwszy łuk, dał do oceny ojcu. Ten powiedział że ma wiele błędów, wtedy Szymok przestał wierzyć we własne siły i pobiegł do lasu. Był już daleko od wioski kiedy usłyszał Wielki Róg Wioski. Przybiegł do wioski ale było już za późno, wszyscy mioeszkańcy zostali zabici Prawdopodobnie jacyś dzicy ludzie. Poskładał ciała w grób. Dla matki i ojca zrobił oddzielny grób, broń złożył z nimi. Szymok zabrał łuk który zrobił mu ojciec i wybrał się do Esterii.
Stolarstwo - poziom 1
Łucznictwo - poziom 1
Polowanie - poziom1
Sugerowane umiejętności:
Łucznictwo
Łuczarstwo
Polowanie
Walka Mieczem
Gasper
Wysłany: Sob 20:13, 28 Mar 2009
Temat postu:
Imię:
Gasper
Rasa:
Człowiek
Majątek ruchomy:
Łuk cisowy, 15g, lekka zbroja skuórzana, Buty, plecak z jedzeniam oraz 100 ztrzałami.
Historia:
Gasper pochodzi z krainy zwanej Harad był synem wielkiego wojownika Hasharina gdy skończył 15 lat dołączył do królewskiej gwardii łuczniczej
i
uwielbiał polować i poznawac nowych ludz przed przybyciem do
Esterii
błąkałem się po wielu krainach procując jako leśny drwal. Wszystko ciężko przychodziło więc musiałem być cierpliwy lecz w końcu natrafiłem na miejsce w którym spędzę resztę mego życia tym miejscem będzie Esteria.
Łucznictwo - poziom 1
Sztuka przetrwania - poziom 1
sugerowane umiejętności:
Łucznictwo
Dyplomacja
wytrzymałośc
koncentracja
Arsene
Wysłany: Czw 21:38, 26 Mar 2009
Temat postu: 4. Zgłoszenia do Gry
Przykład zgłoszenia:
Imię i Nazwisko:
Rasa:
Majątek ruchomy:
Historia:
Sugerowane umiejętności:
1. Imię i nazwisko
Arsene, syn Arsene z rodu Arsene
lub
Arsene z Miasta
lub
Arsene
Możliwości jest mnóstwo.
2. Rasa
Każdy ma do wyboru cztery rasy. Oczywiście w Etherii żyje więcej ras, lecz są oni dzicy i nieucywilizowani. Przedstawię tutaj opisy poszczególnych ras.
Ludzie
Ludzie są tworem wszystkich trzech bogów, którzy chcieli stworzyć istotę, która miała by atrybuty każdego z nich. Jednak to co wyszło z tego okazało się być tak podatne na manipulację i zło, że wszyscy wyżekli się władzy nad nimi. Ci zaś wybrali najsilniejszych z pośród siebie i skupiali się wokół nich. Nie mieli nigdy własnego państwa. Żyli pośród wszystkich innych ras. Mogą nauczyć się każdego rzemiosła, jednak nieczęsto udaje im się osiągnąć w nich mistrzostwo
Krasnoludzie
Niezbyt wysokie, o długich brodach są tworem Mirioka, boga gór oraz wichrów. Ich stolicą jest potężna twierdza w południowym masywie górskim, a zwie się Żelazny Gród. Krasnoludzie najlepiej radzą sobie w rzemiosłach takich jak kowalstwo, górnictwo i innych wymagających siły fizycznej. Niektórzy z nich mają wyjątkowy talent - potrafią zaprojektować wspaniałe budowle i misterne konstrukcje. Inżynieria krasnoludzka znana jest w całej Etherii
Elfy
Wysocy, o szlachetnych rysach są istotami powołanymi do życia przez Lariona, boga światła. Pomimo szlachetnej domeny ich boga są istotami gardzącymi innymi rasami i przepełnionymi pychą. Najlepiej radzą sobie wykonując prace nie wymagające wielkiego wysiłku, choć są wśród nich i kowale, płatnerze, zbrojmistrzowie i inni wykonujący wspaniałe wyroby, szczególnie ze złota. Podczas walki używają głównie mieczy oraz prostej magii
Nieumarli
Niegdyś żywi, dziś umarli powołani przez Lorda Grethena - Władcę Śmierci na swoje podobieństwo. Istoty te są niezwykle zróżnicowane. Są pośród nich potężni wojownicy, ale i genialni magowie. Jednak nic nie jest doskonałe. Wiedzę i siłę przypłacić musieli wyglądem. Muszą nosić pełne ubrania oraz maski na twarzach. Nie budzą też zaufania innych istot oraz niezwykle rzadko piastują funkcje publiczne.
3. Majątek ruchomy
Każdy może posiadać:
broń, lekki pancerz, ubranie, jedzenie, podstawowe wyposażenie (np. hubka i krzesiwo) oraz 15 sztuk złota (g)
4. Historia
Najwzniejszy punkt w Zgłoszeniu. Na podstawie historii MG przydziela umiejętności. Im dłuższa i bardziej rozbudowana jest historia, tym więcej umiejętności można dostać. Np. pisząc krótką historię pochodzenia i tego co robiło się przed przybyciem do miasta można dostać maxymalnie 1 umiejętność, a za długą historię tego co robiło się przed przybyciem do miasta, napisaną poprawnie można otrzymać nawet 3 umiejętności
5. Sugerowane umiejętności
Każdy gracz może wpisać jakie umiejętności chciał by dostać, jednak to na podstawie historii MG nadaje umiejętności. Nie ma narzuconych "skili". Może to być na przykład walka mieczem, kowalstwo, sztuka przetrwania, skórowanie zwierząt, talent magiczny itd. Oczywiście każdy zaczyna z 1 poziomem umiejętności. Można też w trakcie gry uczyć się nowych i zdobywać nowe
6. Przykład podania
Imię i Nazwisko: Arsene, III syn Arsene'a II
Rasa: Człowiek
Majątek ruchomy: Włócznia z wyrytym rodowym zawołaniem, szlachecka szata, korona królewska, berło, opasła sakiewka z pamiątkami rodzinnymi, 15g
Historia: Arsene III jest synem Arsene'a II, władcy Zjednoczonego Królestwa. Po śmierci ojca odziedziczył tron. Przez cztery lata władał państwem stworzonym przez swojego dziadka, Arsene'a I Zdobywcę. Nawiązał współpracę z wieloma innymi krajami i tak jak jego przodkowie powiększał ziemie królestwa
Sugerowane umiejętności:
Rządzenie
Dyplomacja
Alchemia
Walka bronią drzewcową
---
Spośród tych czterech umiejętności MG wybrał dwie (Rządzenie i Dyplomację) gdyż o nich była mowa w historii
---
W tym temacie TYLKO dajemy zgłoszenia i sprawdzamy ich aktualny stan.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin