Forum www.etheriarpg.fora.pl Strona Główna www.etheriarpg.fora.pl
Gra PBF Etheria
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

4. Zgłoszenia do Gry

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.etheriarpg.fora.pl Strona Główna -> Regulamin i sprawy organizacyjne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arsene
Administrator



Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:38, 26 Mar 2009    Temat postu: 4. Zgłoszenia do Gry

Przykład zgłoszenia:

Imię i Nazwisko:

Rasa:

Majątek ruchomy:

Historia:

Sugerowane umiejętności:

1. Imię i nazwisko

Arsene, syn Arsene z rodu Arsene

lub

Arsene z Miasta

lub

Arsene

Możliwości jest mnóstwo.

2. Rasa

Każdy ma do wyboru cztery rasy. Oczywiście w Etherii żyje więcej ras, lecz są oni dzicy i nieucywilizowani. Przedstawię tutaj opisy poszczególnych ras.

Ludzie

Ludzie są tworem wszystkich trzech bogów, którzy chcieli stworzyć istotę, która miała by atrybuty każdego z nich. Jednak to co wyszło z tego okazało się być tak podatne na manipulację i zło, że wszyscy wyżekli się władzy nad nimi. Ci zaś wybrali najsilniejszych z pośród siebie i skupiali się wokół nich. Nie mieli nigdy własnego państwa. Żyli pośród wszystkich innych ras. Mogą nauczyć się każdego rzemiosła, jednak nieczęsto udaje im się osiągnąć w nich mistrzostwo

Krasnoludzie

Niezbyt wysokie, o długich brodach są tworem Mirioka, boga gór oraz wichrów. Ich stolicą jest potężna twierdza w południowym masywie górskim, a zwie się Żelazny Gród. Krasnoludzie najlepiej radzą sobie w rzemiosłach takich jak kowalstwo, górnictwo i innych wymagających siły fizycznej. Niektórzy z nich mają wyjątkowy talent - potrafią zaprojektować wspaniałe budowle i misterne konstrukcje. Inżynieria krasnoludzka znana jest w całej Etherii

Elfy

Wysocy, o szlachetnych rysach są istotami powołanymi do życia przez Lariona, boga światła. Pomimo szlachetnej domeny ich boga są istotami gardzącymi innymi rasami i przepełnionymi pychą. Najlepiej radzą sobie wykonując prace nie wymagające wielkiego wysiłku, choć są wśród nich i kowale, płatnerze, zbrojmistrzowie i inni wykonujący wspaniałe wyroby, szczególnie ze złota. Podczas walki używają głównie mieczy oraz prostej magii

Nieumarli

Niegdyś żywi, dziś umarli powołani przez Lorda Grethena - Władcę Śmierci na swoje podobieństwo. Istoty te są niezwykle zróżnicowane. Są pośród nich potężni wojownicy, ale i genialni magowie. Jednak nic nie jest doskonałe. Wiedzę i siłę przypłacić musieli wyglądem. Muszą nosić pełne ubrania oraz maski na twarzach. Nie budzą też zaufania innych istot oraz niezwykle rzadko piastują funkcje publiczne.


3. Majątek ruchomy

Każdy może posiadać:

broń, lekki pancerz, ubranie, jedzenie, podstawowe wyposażenie (np. hubka i krzesiwo) oraz 15 sztuk złota (g)

4. Historia

Najwzniejszy punkt w Zgłoszeniu. Na podstawie historii MG przydziela umiejętności. Im dłuższa i bardziej rozbudowana jest historia, tym więcej umiejętności można dostać. Np. pisząc krótką historię pochodzenia i tego co robiło się przed przybyciem do miasta można dostać maxymalnie 1 umiejętność, a za długą historię tego co robiło się przed przybyciem do miasta, napisaną poprawnie można otrzymać nawet 3 umiejętności

5. Sugerowane umiejętności

Każdy gracz może wpisać jakie umiejętności chciał by dostać, jednak to na podstawie historii MG nadaje umiejętności. Nie ma narzuconych "skili". Może to być na przykład walka mieczem, kowalstwo, sztuka przetrwania, skórowanie zwierząt, talent magiczny itd. Oczywiście każdy zaczyna z 1 poziomem umiejętności. Można też w trakcie gry uczyć się nowych i zdobywać nowe

6. Przykład podania


Imię i Nazwisko: Arsene, III syn Arsene'a II

Rasa: Człowiek

Majątek ruchomy: Włócznia z wyrytym rodowym zawołaniem, szlachecka szata, korona królewska, berło, opasła sakiewka z pamiątkami rodzinnymi, 15g

Historia: Arsene III jest synem Arsene'a II, władcy Zjednoczonego Królestwa. Po śmierci ojca odziedziczył tron. Przez cztery lata władał państwem stworzonym przez swojego dziadka, Arsene'a I Zdobywcę. Nawiązał współpracę z wieloma innymi krajami i tak jak jego przodkowie powiększał ziemie królestwa

Sugerowane umiejętności:

Rządzenie
Dyplomacja
Alchemia
Walka bronią drzewcową

---

Spośród tych czterech umiejętności MG wybrał dwie (Rządzenie i Dyplomację) gdyż o nich była mowa w historii

---

W tym temacie TYLKO dajemy zgłoszenia i sprawdzamy ich aktualny stan.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arsene dnia Nie 1:46, 29 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gasper
Gracz



Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:13, 28 Mar 2009    Temat postu:

Imię:
Gasper

Rasa:
Człowiek

Majątek ruchomy:
Łuk cisowy, 15g, lekka zbroja skuórzana, Buty, plecak z jedzeniam oraz 100 ztrzałami.

Historia:
Gasper pochodzi z krainy zwanej Harad był synem wielkiego wojownika Hasharina gdy skończył 15 lat dołączył do królewskiej gwardii łuczniczej i uwielbiał polować i poznawac nowych ludz przed przybyciem do Esterii błąkałem się po wielu krainach procując jako leśny drwal. Wszystko ciężko przychodziło więc musiałem być cierpliwy lecz w końcu natrafiłem na miejsce w którym spędzę resztę mego życia tym miejscem będzie Esteria.

Łucznictwo - poziom 1
Sztuka przetrwania - poziom 1


sugerowane umiejętności:
Łucznictwo
Dyplomacja
wytrzymałośc
koncentracja


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymok
Gracz



Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowe Kotlice

PostWysłany: Nie 20:36, 29 Mar 2009    Temat postu:

Imię:
Szymok, syn Szemoka

Rasa:
Elf

Majątek:
Łuk cisowy, 15g, ubranie oraz płaszcz elfów, chleb elfów, kołczan (20 strzał)

Historia:
Szymok, syn Szemoka był mieszkańcem lasu Drogimar. Jego ojciec Szemok był plemiennym łuczarzem, więc już od dzieciństwa był uczony rzemiosła, stąd jego świetne umiejętności łuczarskie. Matka, Elika, jak zwykła kobieta elfów, gotowała sprzątała ale nie była bezbronna. Umiała się obronić mieczem. Kiedy Szymok miał 17 lat i wyprodukował swój pierwszy łuk, dał do oceny ojcu. Ten powiedział że ma wiele błędów, wtedy Szymok przestał wierzyć we własne siły i pobiegł do lasu. Był już daleko od wioski kiedy usłyszał Wielki Róg Wioski. Przybiegł do wioski ale było już za późno, wszyscy mioeszkańcy zostali zabici Prawdopodobnie jacyś dzicy ludzie. Poskładał ciała w grób. Dla matki i ojca zrobił oddzielny grób, broń złożył z nimi. Szymok zabrał łuk który zrobił mu ojciec i wybrał się do Esterii.


Stolarstwo - poziom 1
Łucznictwo - poziom 1
Polowanie - poziom1


Sugerowane umiejętności:
Łucznictwo
Łuczarstwo
Polowanie
Walka Mieczem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.etheriarpg.fora.pl Strona Główna -> Regulamin i sprawy organizacyjne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin